طــــــلـــــــوع یـــک گـــل!
![]()
به نام آفریدگار مهر
سالروز خجسته پیوند مبارک دو گل سر سبد باغ الهی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (ع) رو به همه ی شما تبریک و تهنیت می گم![]()
سلام به همه ی دوستان و عزیزان – آبجی ها و داداش های گل
امیدوارم خوب و سلامت باشید
هر کس می تواند امروز خود را بهتر از دیروز بیافریند.(محمد حجازی)
همه ی ما روزی به دنیا اومدیم . روزی که خیلی ها اون موقع انتظارش رو میکشیدن روزی که فکره به اون برای خونوادمون انگیزه و تلاش و عشق به همراه داشت.
روزی که خدا چشم و جسم و روحه ما رو وارد این جهان می کنه جهان و دنیای خاکی .. پر از نعمت و الطاف و رحمت
روزی که خوشحالیه خونوادمون رو به همراه داره، یه روز به یاد موندنی برای اون ها.
روزی که پاک و پاک با یه جسم کوچیک و یه روح قابل رشد یه فطرت و غریزه های بامزه و دلنشین پا به دنیا میزاریم و شمارش سالها و روزها و ماها و ساعت ها و دقیقه ها و ثانیه ها و ..... شروع میشه.
تو این روز نقش بستن اولین لبخند روی لبای بچه برای پدر و مادر و همه ی اونایی که برای اون زحمت کشیدن پر از حرفه و پر از مهر و محبت و عشق... انگار با اولین لبخند اولین سلام- بهترین دوست دارم و اولین و بزرگترین عشق و مهر و محبت و صفا رو به معرض نمایش میزاره
روز پاک بودن – روزه شروعه رشد و نمو و تربیت- روز بهره مندی از نعمات دنیایی و از همه مهم تر مهر مادری و عشق دنیایی مادری و نون پدر ( البته قبلشم این مهرو محبت ها هست اما به نوعه دیگه ایی)
روزی که همه شادن و ما گریون همه شادن چون گلی رو میبینن و بچه ایی پاک و با مزه رو و ما گریونیم چون دلمون می خواد بهتربگم غریزمون می طلبه: مهر و محبت نعمت بزرگ و عزیز مادری رو . می طلبه نازها و کلمات محبت امیز پدری رو. می طلبه یه دنیا عشق رو تو دنیای خاکی که دنیای بزرگیه .
این روز ( روز شادی پدر و مادر- روز بهره مندی از نعمات بزرگ الهی –روز پاکی و سادگی – روز به دور از تجملات و دروغ و گناه برای ما و ...) روز قابل ستایش به یاد موندنی و مبارکیه برای هممون
روز تولد عزیزانمون هم برامون باید محترم باشه همون طوری که روز تولد خودمون برامون ارزشمنده...
آبجی های گلم به ترتیب روز تولد(کیانا و فاطمه و زینب) امیدوارم تونسته باشم خوب حرفه دلمو بیان کنم و راحت و ساده می گم:
تولدتون مبارک
خدا کنه از لحظه لحظه ی عمرتون با قدمهایی که تو راه سعادت بر می دارید موفق و شاد و سعادتمند و خوشبخت باشید.. طول عمری با عزت و احترام و همراه با شادی و شور برای خودتون و والدینتون آرزو می کنم.
اینک جملاتی برای شما :
با آرزوی بهترین آرزو ها از تو برای تو
به امیدِ. استواریه امید در دلت
شادی و شعف برای تو – مهر و صفا از آن تو – غم و غصه روی گردون به تو
بهشت از آن تو
این برا آبجی کیاناست:![]()
داداش کوچولو به نمایندگی از خیلیا این پیامو برات گفت امیدوارم تونسته باشم خوب بیان کنم حرفه دلشونو....
(از طرف: آبجی زینب- آبجی مینا- داداش امین- داداش سعید – آبجی الی- داداش حسام و داداش مصطفی کوچولو)
ای انسان ، دنیا در برابر دیدگانت هر روز تازه می شود؛ تو هم همواره تازه باش.( امرسون)
برای همه ی شما عزیزان آرزوی نیک بختی و شادی و موفقیت دارم و به خاطر تمام لطفتون ممنونم و خدا رو هم شاکرم... منو به خاطر بدیام ببخشید
بهاری باشید همیشه . ایام به کامتان
حق نگهدارتون
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
دل نوشته:![]()
ســــلام به تــو ای گـــل مهربــان ســــلامــی بــرای تو ز اعماق جان
گشته شــاد ایــن دل پــــر امیــــــد در این روز خالق مهری درتو دمید
کوچـــکی در دیـــاری کـور و دور دردلـش برپـا شده جشن و سرور
گل شگفت و زندگانیت شد شروع فــرخنده باشد بـر تو ایــــن طـلوع
سـرای دل مـــن گشــــــه چلـچراغ بـه همـراه دارد آرزوهای داغ داغ
دریای دلت به دور از طـوفـان و باد زنـــــدگـانیت کـمـاکـان شــادِ شــــاد
راه ســـعادت بـه دیـدگانت پر ز نور مـــهــروامــــیـد دردلـت پـر عــبــور
تحفه ایی بود این سـلامو این دعـا هـدیه ای ز دوستـداران گلی بی ادعا
مانی نـزد دوستان عـزیز و محــتـرم مـبـارک باشد شکفتنت ای خواهـرم
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سلام