فلش بک
سلام
اميدوارم حال همه ي شما خوب باشه
سال 88 سال عجیب و غریب زندگیم بود!
اگه بخوام در ارتباط با این سال در اینجا بگم:
سالی که خدشه دار شدن معرفتم کلید خورد !
تعداد نظرات من در این سال در وبلاگ اونایی که برام اهمیت داشتن:0-و دیگه حداکثر انگشت شمار بود!
داشتم نظرات و پست هاي سال 88 خودمو چک ميکردم
هيمنجوري برا اينکه ببينم چي مينوشتم و البته چطور مينوشتم!
بعضي جاهاشو باورم نميشد که اصلا من نوشتم!
چن قسمت داشت
آخراش یه قسمت بود:
انجام وظیفه
خودتون برید ببینید چه خبره!
لعنت به این فراموشی ...
با خودم چند باري گفتم چي بودي و چي شدي
انگار معتاد شدم! همه چي رو از دست دادم!
باز به خودم اومدم گفتم نه بابا اينا همش خياله تو هموني ...ولی نبود
شاید دیگه وقتشه دل و عقلم رو دعوت کنم تا یه تصمیم جدی بگیرن!
من ماضي من، به من به شدت آرامش ميده...جدي ميگم
اين آرامشو مديون نوشتن هام هستم و ثبتشون
والبته همراهانم
دلم میخواد بگم : قدر نوشته هاتونو بدونيد و يه مطلب رو از ته دل بنويسيد تا در سال هاي آتي براتون مايه آرامش شه
حالا از اينها گذشته...
رسيدم به نظرات
فکر میکردم فقط من عوض شدم!
بابا دنيا عوض شده
اينا چيه؟!
نظرات هم کامل بودن!
هر چی می خونیشون تشنه تر میشی
دلت میخواد دوباره اونارو قرار بدی تا ...
شاید هم این کارو کردم خدا رو چه دیدی
...
راستش یه فایلی آماده کرده بودم-خیلی وقت پیش- از قسمت های قشنگ نظرات
می خواستم در قالب یه پست اینجا قرار بدم
کامل نبود اینکارو نکردم ولی
میخوام کاملش کنم
عزم و جزم کردم به شدت
...
راستی اینو هم بگم خیلی مطلب در ذهنم هست ... کلی رو فقط تیتر وار در دفترچه ایی نوشتم
و چن صفحه ایی هم تایپ کردم
ولی فعلا
فکر کنم یه حالتی شبیه هنگ اومده سراغم
دستم تا میره برا نوشتنو تایپ و ویرایش!
یه پنجره ارور جلوم باز میشه
توش نوشته :
خطای اول و آخر:
ذهن شما سر در گم است .لطفا تلاش نکنید.
و یه گزینه داره اونم تاییدهو دیگر هیچ
شاید ویروسی شدم
شاید هم کلا سیستم عامل و عملکردم دچار مشکل شده!
یا شایدم پردازش گر درونم...
به هر حال و صرفا جهت اطلاع در حال رفع این خطا هستم
به زودی کاملا فعال در خدمت شما هستم و البته
به روال خیلی قبل
همون من ماضی!
از همین حالا شروع میکنم:
از نظراتی که آینه ی حال حاضر دلم است:
چیزی بنویس....
گوشه ای...
نغمه ای........
ناله ای......
چیزی بنویس...
حرفی شاید...
بغض لعنتی سکوت را بشکن...
چیزی بنویس...
تو را به خدا.....
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ........
بی فایده است ...
می بینی؟!!!
انجام وظیفه:[آیکون علاقه مندی و عشق]
بهتره به قول فردوسی پور اینجاشو فلش بک داشته باشیم به قبل
قسمت های بی ربط رو خودتون حذف کنید ولی اکثرش زبان حال الان من هم هست!لطفا روی لینک زیر کلیک کنید
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 1:39 AM توسط داداش مصطفی
|
سلام