تبریک به توانn
سلام به خواهرای گل و داداش های عزیز و دوستان خوبم
امیدوارم حال همه ی شما خوب باشه
اعیادی رو که گذروندیم رو هر چند دیر تبریک میگم و امیدوارم هر روزتون عید باشه یعنی هم شاد باشید و هم شاهد شادی معنوی اطرافیان باشید....
خوب اول آذر هم که تولد آبجی کیانا بود- یه تبریک سفارشی و مخصوص هم کادو گرفته تقدیم آبجی کیانای گل امیدوارم صد سال عمر با عزت و همراه با موفقیت شادی و پر ثمر داشته باشی ببخش که تبریکم خشک و بی آب و رنگه ... خواستم خوشحال بشی از اینکه وظیفه ی برادری من اجرا شده و یاد آبجی گلی مثل تو و البته همه ی آبج های همیشه در دلم باعثه سبزی و طراوته...
آبجی می نا ممنونم بابت تذکری که در نظر اخرت دادی یه لحظه فکر کردن کافی بود تا به این برسم که دلنوشته ایی رو که در مورد عید غدیر اونم در دوره ی آموزشی خدمت سربازی نوشتم رو آپ کنم... و اینم بشه یه عیدی ناقابل از داداش مصطفی کوچولو که سید هم هست
البته یادم اومد که دلنوشته ایی در مورد عید قربان هم بود که اون واقعا دیر شده موکول میشه به سال بعد انشاا...
قبل از اینکه دلنوشته رو بزارم از تمام آبجی ها و داداش های گل علی الخصوص آبجی می نا و آبجی فرزانه و آبجی کیانا و آبجی رز و داداش عباس و داداش امین و همچنین داداش سعید که در این مدت به یادم بودن تشکر میکنم
خوب ممنونم بابت محبتاتون
سبز باشید و سربلند و سرفراز و دشمنتون سرافکنده...
اسوه (عید سعید غدیر)
پیمبر بود و اســــوه ای والا در زمین عطوفت همـــــره روح زلال و آهنین
نور حضورش مایه ی خیر و دفـع بلا در چشم پاک نبــی علی بــود بهتـرین
دست حیدر در دســت رسول بــرفراز علی همچو کوه استوار بود یــار امین
گشت جاری کنــــون بر زبــان رسول که مراست این رشید امـــام و جانشین
حب رســول آیتــی ست ز مهر ایزدی همه وجــود ولی بـــا خدا باشد عجیـن
او نجیب است و در شکیب بـی رقیب اهل خرد بر شأن و مقامش دارند یقین
ابر مهر نبی بـارید بر گل روی علی درغدیر سردادندملک یا امیرالمومنین
پیمبر تار و پود جامه ی اسلام دوخت بر خرقه اسلام درخشد علی چو نگین
عده ایی مدهـوش عــدل و مهـــر امیر خورد به سنــگ تیـر دشمنان راه دین
قلـب مـــؤمنین ز عشـقـش در التـهاب علی باب علم اسـت و منزل حق مبین
رحمتش شــامل حـال فقیـر بـود و یتیم نهان بــذل شیـر خـدا و قدمهایش متین
گر محزونی و یا صاحب درد و رنـج یا علی گو وعلی گو ومدد جو و همین
(پائیز88) – آذر
بازم تشکر – امیدوارم خوشتون اومده باشه
حق یارونگهدارتوووووووووون...
سلام